Cornides Ágnes

Képek történetekkel körítve és történetek képekkel illusztrálva.

rolam.jpg

kapcsoalt.jpg

vasarlas.jpg

illusztraciok_1.jpg

kepeslapok.jpg

facebook.jpg

meska.jpg

etsy.jpg

pinterest.jpg

All rights reserved © Cornides Ágnes

A blogon látható képek mind saját alkotások. Kérlek, ha valahol szeretnéd valamelyiket felhasználni, vedd fel velem
a kapcsolatot!

 

MEGJELENT KÖNYVEM

00_cimlap.jpg

a képeslapok feltöltéséről

2015.11.09. 13:49 Cornides Ágnes

Elképzeltem, hogy a meleg házban fahéjas teát kortyolva fogok rajzolni meg feltölteni a képeket a blogra. Kint köd lesz, bent meleg, csend és nyugalom, mert egyedül leszek itthon, ami évente egyszer fordul elő.
Aztán egyedül a ködöt sikerült megvalósítani. Elvesztettem ugyanis
a feltöltésre előkészített fotókat. Csomót kerestem, és a férjem gépének lomtárában találtam meg a nyers fájlokat, kezdhettem elölről a feldolgozásukat. Aztán pár napra elutaztunk, és miután több napon át vezettem, sikerült a kapunkban kilyukasztani az autó kerekét. Egy kósza falevéltől elromlott kazán miatt az éjszakát a pár nap alatt kihűlt házban töltöttem két tök dagira felöltöztetett gyerekkel.
Mindezt úgy, hogy a férjem csendben és nyugalomban ködöt fényképez valahol messze, mert a dolgok mindig akkor történnek,
amikor a férjek távol vannak.
Viszont Vigántpetendnél rózsaszín szivárvány volt, este forralt bort ittam, most pedig titokban megeszem a lányaim pattogatott kukoricáját.
És végre feltöltöm a képeslapokat két szerelő közt és egy áramszünet után. 

dsc_2573_cr.jpg

dsc_2568_cr.jpg

dsc_2576_cr.jpg

 Itt találod a képeslapokat, majd egyre több lesz, ha nem jön közbe tornádó vagy ilyesmi:

kepeslap_gomb.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cornidesagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr138064968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: ünnep karácsony képeslap illusztráció üdvözlőlap karácsonyi képeslap

süti beállítások módosítása