Cornides Ágnes

Képek történetekkel körítve és történetek képekkel illusztrálva.

rolam.jpg

kapcsoalt.jpg

vasarlas.jpg

illusztraciok_1.jpg

kepeslapok.jpg

facebook.jpg

meska.jpg

etsy.jpg

pinterest.jpg

All rights reserved © Cornides Ágnes

A blogon látható képek mind saját alkotások. Kérlek, ha valahol szeretnéd valamelyiket felhasználni, vedd fel velem
a kapcsolatot!

 

MEGJELENT KÖNYVEM

00_cimlap.jpg

képeslap

2015.10.29. 21:42 Cornides Ágnes

Képeslapot gyártok. Miközben rajzoltam (épp karácsonyit), eszembe jutott
a krumplinyomdás karácsonyi képeslap, amit az oviban csináltam, szerintem titokban az inspirált. Meg az első képeslap, amit a Balatonról küldtem
a szüleimnek. Megírtam, hogy szép az idő, sokat fürdöm, láttam kacsát,
ettem lángost, leégtem és még 126 forintom van. Emlékszem a betűkre,
még ovis voltam, a betűim inkább rajzok voltak, tök szépek, a tanító néni szerint nem szépek.
Mióta gyerekem van, szoktam megint küldeni a szüleimnek, megint
a Balatonról. Megírjuk, hogy szép az idő, sokat fürdünk, láttunk kacsát,
ettünk lángost és leégtünk. 
Szóval jó írni és kapni is, írjatok és küldjetek (és kapjatok), csak vigyázzatok, hogy a ti gyereketek ne rajzoljon rá kakiló katicát, mint az enyém.

kepeslap_3.jpg

kepeslap_2.jpg

kepeslap_1.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cornidesagnes.blog.hu/api/trackback/id/tr268034784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék: fotó fénykép képeslap illusztráció

süti beállítások módosítása